Politika kvality
Záväzok manažmentu organizácie
Politika kvality je vrcholovým dokumentom, ktorým sa zaväzujeme riadiť pri svojej činnosti a rozvoji svojich aktivít. Kladieme si za cieľ viesť našu organizáciu k trvalému rozvoju. Zaväzujeme sa plniť požiadavky zákazníka a zainteresovaných strán. Zaväzujeme sa plniť požiadavky kladené na produkt a trvalo zlepšovať jeho kvalitu. Vrcholový manažment sa zaväzuje zabezpečiť všetky potrebné zdroje na činnosť organizácie a jej trvale zlepšovanie sa. Chceme sa stať organizáciou, ktorú zákazníci vyhľadávajú a budú vyhľadávať preto, lebo poskytuje kvalitné a komplexné služby. Svoju činnosť chceme vykonávať, tak ako doteraz, s čo najmenším dopadom na životné prostredie. Súborom opatrení chceme svojim zamestnancom vytvoriť pracovné prostredie s dôrazom na bezpečnosť pri práci.
Profil organizácie
Naša činnosť pozostáva z výkupu, nákupu, triedenia a zhodnotenia ostatného a nebezpečného odpadu, ďalej z analýzy a predaja železného šrotu a farebných kovov a s tým spojených procesov.
Hlavné zásady politiky kvality našej organizácie
- Spokojnosť interných a externých zákazníkov, dodávateľov a odberateľov, zlepšenie komunikácie so zákazníkmi
- Plnenie legislatívnych požiadaviek na oblasť kvality životného prostredia a bezpečnosti práce
- Zabezpečiť spokojnosť zákazníkov, zamestnancov a zainteresovaných strán trvalým zlepšovaním vo všetkých aspektoch podnikania
- Presné a jasné určenie zodpovednosti a právomoci pracovníkov na jednotlivých pozíciách
- Motivovať pracovníkov k lepším výkonom a ku kvalitnej práci
- Trvalo vzdelávať pracovníkov na všetkých úrovniach
- Procesný prístup - definovanie hlavných procesov, majiteľov procesov, systematicky merať spôsobilosť a výkonnosť procesov, analyzovať výsledky procesov
- Zodpovednosť voči okoliu - nepoškodzovať svojou činnosťou životné prostredie, v rámci možností napomáhať rozvoju regiónu
- Neustále zlepšovanie - výkonnosti organizácie, kvality produktu, rozširovanie spektra funkcií u jestvujúcich produktov, vytvárať nové produkty, interného prostredia, komunikácie
- Orientácia na fakty pri rozhodovaní - vhodné techniky na zber, analýzu údajov, dôveryhodnosť výsledkov
- Hlásenie sa k zodpovednosti za produkt, predkladanie výhodných zmluvných záruk pre zákazníka
- Eliminácia vznikajúcich chýb a nedostatkov a ich okamžité odstránenie
- Kontrolovať a vyžadovať dodržiavanie príslušných právnych a ostatných predpisov na zaistenie BOZP
- Informovať zamestnancov o stave zaistenia BOZP, hlavne v oblasti eliminácie rizík na pracoviskách